tiistai 19. lokakuuta 2010

Aamuisia

Huomenia. En ole vieäkään varsinaisesti aloittanut mitään tiettyä aihetta tälle tyhjänpäiväiselle blogille. Kirjoittelen niitä näitä. Toisinaan se rassaa minua. Mutta ei kai se ole keneltäkään pois, jos internetzin syövereistä löytyy vielä lisää turhuuksia.

Olen koneella kuntoutuspaikassani, sillä oma masiinani ei vieläkään toimi. Ei siis kuvia tälläkään kertaa. Kamerani muistikin on aivan täynnä, kun en ole päässyt tyhjentämään sitä aikoihin. Elektroniikka on ärsyttävää. Ärsyttävintä on se, kuinka tärkeä netti on minulle, erityisesti harrastusteni takia. Minun on vaikea saada inspiraatiota nukkeiluun ellen pääse nukkefoorumeille (hartsilapset.fi, denofangels.com) kyyläilemään muiden kuvia ja lukemaan juttuja. En saa inspiraatiota oikein mihinkään ellen näe jotain übersiistiä ensin, ja yleensä sellaista tulee vastaan juuri netissä.

Ihmettelenpä, uskaltaisinko julkaista kirjoittamiani tarinoita ja/tai runoja tässä blogissa. Ihailin juuri erään tuttavani rohkeutta, hän oli perustanut runoblogin ja jakoi linkin vielä facebookissa kaikelle kansalle. Itse en ikimaailmassa tahtoisi kenenkään tuttuni löytävän blogiani, en itse asiassa ihan tiedä miksi. Poistan kuitenkin sivuhistorian joka kerta, kun olen käynyt blogspotissa laisinkaan. Kaiken varalta. Ettei kukaan löydä. Vainoharhailun jalo taito.

Tuli tenkkapoo enkä tiedä mitä muuta kirjoittaa. Jääköön tähän. Päivänjatkot.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Penni ajatuksistasi.