perjantai 10. joulukuuta 2010

Hörhöilyä

Taas uneton yö, eikä muutakaan tekemistä kuin jännien blogien lukeminen, jännien leffojen katsominen ja kameran kanssa leikkiminen. Olen viettänyt aikaani peitonmutkassa istuen, ja siitä seurasi mustavalkokuvia, mistä taas seurasi naurettavan synkkää muokkausta. Päätin jakaa hassutukseni kanssanne.






Zombie




Rukous



Sellaista taas tänä yönä. Olen haaveillut ompelutaidon kartuttamisesta, yrittänyt nukkua tuloksetta, katsonut Sleepy Hollown, kuunnellut piiiitkästä aikaa sankariheviä, alentunut käymään Suomi24-chatissa, keittänyt teetä ja polttanut kynttilöitä sekä suitsukkeita. Kello on seitsemän aamulla, enkä aio nukkua lainkaan vaan jatkan suoraan suihkuun, pyykkiä pesemään ja myöhemmin kaupungille. Toivottavasti kukaan ei ammu minua haulikolla päähän luultuaan zombieksi. Onneksi luvassa on veronpalautus, joka pitää mennä noutamaan Nordean konttorista, sillä joku ei muistanut postittaa verokarhulle tilinumeroaan...

Joulun odotusta.

1 kommentti:

  1. Tuhat kiitosta kommentistasi, piristi päivää tehokkaasti. ♥ Ja on mukavaa jos blogistani saa joku muukin iloa kuin minä itse.

    Lukaisin sinun blogiasi ja ihailen sitä, miten jaksat kirjoittaa kunnolla ja tunnut saavan ajatukset selkeäksi tekstiksi. Minulle se on se heikko kohta.

    VastaaPoista

Penni ajatuksistasi.