tiistai 18. tammikuuta 2011

Ähkytäkyräkytäky



Olenkin tänään ollut oikea kodinhengetär - vaikkei kämpän ulkonäöstä uskoisi! - ja tiskannut, siivonnut keittiön sekä leiponut shakkiruutukeksejä. Keksejä jaksoin syödä yhden, ja sitten tuli suolaisennälkä. Ja nyt on masu aivan liian täysi, tein lämpimiä voileipiä, kananugetteja ja dippiä. Enpä jaksa juurikaan kokata kunnolla yksin mörskällä ollessani.

Olen ihaillut kauniita ihmisiä tänään. Esimerkiksi Vomit, jonka blogiin törmäsin juuri. Blogeja on niin kiva lukea, ja etsiä uusia.

Olin myös töissä kaksi tuntia pitempään kuin tavallisesti, nukuttuani pommiin niin pirusti. Sain töistäni ihailevia kommentteja paikalle sattuneilta uusilta kuntoutujilta, ja se tietenkin lämmittää aina mieltä. Olen nyt kuullut aika paljon ylistystä kuinka olen niiiiiin näppärä ja minulla on käsityön taito ja OOOOH, niin alan tässä pikku hiljaa itsekin uskoa siihen. Ehkä minä todella osaan. Töissä tosiaan autan kuntoutujia monenlaisissa puuhissa, askartelussa ja käsitöissä, mutta enimmäkseen teen mallitöitä esille sinne työpajalle. Inspiraatioksi ja esimerkiksi. Eikä se ole minulle oikein mikään kuin tehdä vain, ja niin minä tekaisen. Ei se kai sitten kaikilta niin vain tulisi.

Ärsyttävää, nyt olen niin täynnä etten voi mennä nukkumaan pitkään aikaan. Tulee vain paha olo jos menee masu täynnä vaaka-asentoon. Kello on taas jo aika paljon, pitäisi nukkua. Miksi piti alkaa syömään näin myöhään? En ole edes käynyt suihkussa tai lakannut kynsiäni vielä.

Äh sama kai se on sitten valvoa. Ähkyssä on huono olla ja näkee painajaisia. Ei edes nukuta. Tahdon kuitenkin käydä siellä suihkussa ja lakata kynnet. Paras pistää aamuksi kaksi herätystä päälle. Voisin opetella kirjoittamaan blogiinkin joskus iltapäivällä välillä!


Siouxsie Sue <3

Nico



Lost Boys (ja R.I.P. Corey Haim btw)
En ole kuvaillut taas lainkaan missään, aina on pimeää ja tänään kun yritin mennä liikuntasaliin teinipeileilemään taas, oli se varattuna. Eli jälleen jotain inspiskuvia netin syövereistä.

Öitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Penni ajatuksistasi.