tiistai 22. maaliskuuta 2011

Alive

Blogini on minulle herkkä asia. Niin herkkä, että näin viime yönä siitä painajaista. Minulle oli tullut jotain sata kommenttia teksteihini, ja lähes kaikissa vain valitettiin, että olen ihan idiootti ja mielipiteeni sekä asuni ovat typeriä, haen vain huomiota ja olen kaikin puolin vähä-älyisin ihminen mitä kukaan oli koskaan nähnyt. Paniikki oli suuri, halusin korjata kaikki väärät syytökset, samalla mietin, olenko sittenkin ihan typerä. Olen kai aina pelännyt, että minua pidetään jotenkin tyhmänä. Pelkään kovasti myös sitä, että kaikkien, koko maailman mielestä olen vain laiska kun en kykene tekemään jotain. Huh, olen toisinaan pikkuisen säälittävä. Mutta minulla on oikeus!


  


Kävin aamulla lääkärillä, setä kirjoitti reseptin melatoniinia, nukkumisen takia. Jotta pystyisin nukkumaan normaalisti. Se parantaisi elämänlaatua ylipäänsä. Myös psykoterapiasta oli puhe. Kerroin paniikkihäiriön uudestaan puhkeamisesta, ahdistuksesta ja unihäiriöistä. Lääkäri oli samaa mieltä siitä, että masennus ei ole sairaus vaan oire, eikä sitä ainakaan minun tapauksessani kannata lähteä hoitamaan masennuslääkkeillä, ennen kuin perimmäinen syy on selvä. Tänään lääkärisetä oli kiva. Yleensä ei ole.



Mietin tänään, etten ole pukeutunut lolitaan pitkään aikaan. Tajusin myös syyn. Minulla on vain kolme lolitamekkoa, kaks JSK:ta ja yksi OP. Minulla ei ole kunnollista blousea tai kenkiä. Alushameeni on kelvollinen, muttei mahtava (ja kalliskin se mokoma oli). Minulla on kai kolme tyyliin sopivaa laukkua, mutta ei juurikaan sukkia. Ei paljon mitään itse asiassa. Seuraava hankintani olisi musta perushame, jota olisi helppo yhdistellä melko casualisti. Suunnittelen ompelevani flanelliset bloomersit vanhasta yöpaidasta, heti kun muistan tuoda sen tänne kaupunkiin kotoa. Minun pitäisi pikkuisen lyhentää alushamettani. Nätti cutsew olisi mahtava juttu. Niin paljon puuttuu, tuntuu typerältä pukea kaunis mekko päälle, kun asun muut osat eivät tee sille oikeutta. Odotellaan siis vielä. On niin paljon kaikkia ompeluprojekteja, joita en voi aloittaa, ennen kuin äiti tuo ompelukoneeni takaisin. Tahtoisin kokeilla tehdä vaikka mitä jänskää. Pitäisi kangaskaupassakin käydä. Ostin talvella kirpparilta hameen, jota aion tuunailla, enkä ole vieläkään ehtinyt. Nuketkin tarvitsevat uusia vaatteita.


Vanhahkoja kuvia muokkailin.

Seuraavaksi muutamia kuvia Oulun reissulta, kun niitä vihdoin kaverilta sain.

Viivästynyt synttärilahja.

Lisää lahjoja, sain niitä kolme kassillista.

Nukuin Leevin kanssa.

Nämä kuvat otettiin kun "tanssin" eli heiluin mahdollisimman paljon.

Se on sellainen minun ja ystäväni vanha vitsi, että otetaan kuvia kun "tanssitaan".

Sitten saa nauraa.
Ja jälleen yksi video musiikista, joka on iskenyt viime aikoina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Penni ajatuksistasi.