sunnuntai 10. huhtikuuta 2011

Shine like a mirror reflecting

Ihan ensiksi jaan kanssanne yhden lempikappaleistani like evöhhh! Tämä on niitä kappaleita joihin ei kyllästy vuosienkaan jälkeen.




Ihan vain koska on ilo jakaa hyvää musiikkia, saada ihmiset löytämään uutta ja hienoa ja ennenkokematonta, tykästymään johonkin, siis ne jotka eivät jo ennestään tätä tiedä. Suosittelen tutustumaan lyriikoihinkin.

Maailmassa on niin paljon inspiroivia ihmisiä. (Pystyn samaan aikaan laulamaan englanniksi ja kirjoittamaan suomeksi, minulla on supervoimia, tiedän!) Tajusin äsken taas, kuinka hyvälle mielelle muut ihmiset voivat minut saada vain olemalla olemassa. Sellaisetkin ihmiset, joita en edes henkilökohtaisesti tunne. Ehkä julkkiksetkin, mutta minä puhun mieluummin ihmisistä joihin törmää blogimaailmassa tai foorumeilla tai IRC-galleriassa, auta armias, tai ihan missä vain. Tavikset, joissa on sitä jotain, joka inspiroi ja motivoi minuakin yrittämään parastani oman elämäni suhteen. Tai sellaiset internet-julkkikset, joilla on oma vakaa fanikuntansa youtubessa tai blogissaan tms. Pelkästään se, että jollakin on omanlaisensa asenne elämään ja olemiseen ja itseensä, voi tehdä minun oloni ihan erilaiseksi pitkäksi aikaa, kun luen tällaisen tyypin ajatuksista. Tai se, miten joku asennoituu ulkoiseen olemukseensa, miten hän tuo sen esille, mitä tekee asialle tuodakseen itseään julki ja saadakseen visionsa esille, se voi aiheuttaa aivojen vajaatoimintaa jopa moniksi vuosiksi! Nimiä mainitsematta, olen velkaa monelle internetzin ihmeellisessä maailmassa hengailevalle inspiroivalle ihmiselle ainakin osittain siitä, millainen olen tänä päivänä.

Minun piti vuodattaa vielä vaikka mitä, mutta aivosolmu.

Huomenna menen psykoterapeutin haastatteluun. Sen piti olla jo viime viikolla, mutta psyko sairastui. Minua jännittää, kuten olen tainnut aiemmin täällä jo pariinkiin otteeseen ehkä sanoa. MUTTAKUN se voi muuttaa niin paljon asioita. Flunssa ehkä jo hellittää, toivottavasti olen huomenna kuosissa lähtemään ulos. Tänään käytiin äitylin tykönä, eilen oli velipojan synttärit ja toissapäivänä äidin. Söimme siellä lohta ja kakkua, peräkkäin, ei samaan aikaan, ja olimme vaan. Tänään yskittää ja keuhkoihin sattuu. Kakku oli namia. Lohi tosin oli vielä namimpaa.

Vielä toinenkin kappale.


Sama laulaja, melkein sama bändin nimi, mutta silti eri? Pitkä tarina.

Ehkä toiste kuvia ja jotain irtoaa. Ei tänään. Tänään minulla on univelkoja ja pää kipeä ja hienoa musiikkia ja outo olo. Räkää, niin paljon räkää, hukun siihen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Penni ajatuksistasi.