keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

Unforgiving

Kun katson omia kuviani, minun on vaikea ymmärtää, että se olen minä siinä. Minä näytän tuolta. Minä olen noin ruma. Itseinhoni kasvaa koko ajan, minun alkaa jo olla vaikea katsoa peiliin. Katselin äsken kuvia, joita otin viime viikolla, aikomuksenani muokata jotain julkaisukelpoiseksi. Kuvia kuvien perään, kuvotus kasvaa. Oli pakko jättää homma sikseen. En kestä katsoa.

Olen jo jonkin aikaa suunnitellut tekeväni blogiin bannerin jossa olisi oma kuvani/omia kuviani. Olen sitä pari kertaa yrittänytkin, mutta kesken kaiken poistanut räpellykseni ja vaipunut itseinhoon ja -sääliin. Yritin äsken taas. En minä tiedä mikä minun pärstässäni yhtäkkiä niin hirveätä on, mutta en tunne sitä lainkaan omakseni. Olen muuttunut hirviöksi. Vielä jokin aika sittten enimmäkseen pidin ulkonäöstäni, tai ainakin hyväksyin sen.

On niin paljon kaikkea mitä en uskalla kirjoittaa blogiin. Hyvä kun uskallan kirjoittaa itselleni, edes ajatella niitä asioita, myöntää itsellenikään niiden ajatusten olemassaoloa.

On jotain, mikä puuttuu. Minusta puuttuu jokin tärkeä osa.

Antakaa minulle täydellinen kuva joka kertoisi enemmän kuin tuhannet sanat joita päässäni pyörii. Antakaa minulle täydellinen kuva jolla voisin näyttää sen mikä minussa todella on vikana. Kuva, jossa näkyisi kaikki, kaikki, mikä minussa on synkkää ja vääristynyttä. Kuva, joka kertoisi läheisilleni, mitä minä koen. Kuva, jota katsoessani voisin itkeä ja ajatella "tuossa se on, minun salaisuuteni, minun vaikeuteni", eikä kenenkään tarvitsisi enää kysellä. Minä tahdon sellaisen kuvan, jonka jälkeen maailma tuntuu paremmalta.

Kyse on tästä...


ja tästä...

ja tästä...

ja tästä...

ja tästä...

ja tästä...

ja tästä...

ja tästä...

ja tästä...

ja tästä...

...tavallaan. Kunpa osaisin ja uskaltaisin ajatella enemmän. Kertoa sen pois.

Minä tahdon olla vapaa itseltäni. Omista vaatimuksistani ja itseni ruoskinnasta. Omista heikkouksistani ja niiden pilkkaamisestani. Omasta kropastani ja ilkeästä katseestani. Itseni manipuloinnista. Tahdon vapauden olla heikko ja huono.

1 kommentti:

Penni ajatuksistasi.