torstai 26. heinäkuuta 2012

HNNNNGH

Minua kiehtoo ajatus pehmoleluista nahkarotseissa, lepakonsiivissä, tai muuta sellaista. Ajattelin jo kuukausia sitten ompelevani jollekin pehmolelulleni siivet tekonahasta, mutten tietenkään ole saanu aikaiseksi. Pupuli tai Halinalle tai yksisarvinen olisi sopiva uhri kokeilulleni. Ajattelin sellaisia siipiä, jotka ovat vain vyön tapaan päällä ja jotka saa pois.


Tai pehmolelu-lepakko, sellaisenkin tahtoisin tehdä ihan itse.




Kaikkea saa tuumiskella joo, mutta kun joskus saisi jotain noista aikaiseksikin.






Unohdin taas kameran Mäntyyn. Ärsyttävää horopäisyyttä. En voi tehdä kunnon postausta. Tekisi mieleni kirjoittaa vihdoin jotain pitemmästi, jakaa vihdoin joitakin Pietari-kuviakin. Ottaa uusia kuvia kaikista jutuista. Argh.

Veli toi vanhan tietokoneensa, eli minulle uusi ja parempi, jeii. En ole vielä saanut sitä asemiin. Pitäisi pelastaa sieltä kuvat, ehkä jotain muutakin, siirtää uudelle koneelle, ja sen sellaista. Nykyinenkin masiinani on veljen vanha, ihmekään kun vetelee viimeisiään. Mutta tuon uuden pitäisi olla varsin riittävän hyvä minulle.

Aloitan todennäköisesti elokuussa taas uuden kuntoutusryhmän. Muuten olen koko kesän ja oikeastaan keväänkin ollut tekemättä mitään rakentavaa. Makasin hullujenhuoneella, nyt vain hiiviskelen kotosalla, reissaan jossain, näen tyyppejä. Kai kesän kuuluukin olla sellaista? Muttakun jonkinlainen piikki lihassa on jokainen kysymys "Mitäs sinulle kuuluu?" tai "Mitäs sinä olet hommaillut?" ja vastaus "En mitään." Aivan kuin minun kuuluisi vastata jotain "Huhhuh kun on ollut töitä, rahaa olen tienannut niin hemmetisti, ahkera ja hyvä olen ollut."

Voihan naakka.

Lolitamiittiä meinattiin Rosalian kanssa Rovaniemelle järjestää, mutta sekin meni puihin, kun porukka ei oikein innostunut.

Näin jonain yönä unta, että muotoilin savesta lohikäärmettä. Siitä tuli krokotiilimainen ja sarvikuonomainen, pitkä ja piikikäs, sateenkaaren väreissä. Tuli mielihalu päästä taas sinne työpajalle. Varmaankin ihan hyvä juttu.

Epämääräinen minipostaus taas, anteeksi.

Yritin joskus tehdä pin-up versiota itsestäni. Jännää oli.

Kirjoitan taas joskus. Kun saisin sen kameran. Jäytää. Onneksi kohta violetit päähän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Penni ajatuksistasi.