sunnuntai 19. elokuuta 2012

Voihan vinetto

Tässä taas jotain pari (kolme?) viikkoa vanhoja kuvia jostain päivältä jotain tehdessäni. Muistaakseni kävin kaupungilla, minulla oli ehkä aika jonnekin, takaisin tullessani bussi oli typötyhjä ja sitten pistin ukon ottamaan minusta kuvia koska minulla oli nätti olo. Täysin muokkaamattomia kuvia koska paint ja koska en jaksa edes yrittää yhtikäs mitään. Ja salamakuvia koska eteinen on hämärä ja V:n käsi täräjävä. Mutta jotenkin kivoja.

Nyt sen sijaan istun kipeänä koneella, olen vetänyt jäätelöä ja mehujäätä ja Bafucinia ja Carmolistippoja, olen palellut ja nukkunut ja ollut nukkumatta ja vituttaa olla kipeä. En ole ollut flunssassa varmaankaan puoleentoista vuoteen jostain syystä.

Hamonen on melko uusi hankinta kirpparilta, samoin sen alta pilkistävät pitsipökät.








Halusin kuvan meikistä. Ei onnannut. Mutta ei se mielenkiintoinen ollutkaan.


Tänä viikonloppuna olin iskälässä taas kerran, sitä samaa, saunoin ja söin ja kalastelin muka ja halailin kisuja... niin ja olin kipeä. Perjantaina kävin ensimmäistä kertaa uudella toimintaterapeutilla, se oli varsin jännä tapaaminen! Juttua riitti puoleksitoista tunniksi tunnin sijaan. On aina mielenkiintoista pohtia taas uudestaan samoja juttuja, mutta vähän eri kantilta, tai kertoa niitä vanhoja itsestäänselvyyksiksi muuttuneita tarinoita uudelle ihmiselle, joka on aivan haavi auki ihmeissään, tai käyttää jotain konkreettista pohdinnan apuna. Esimerkiksi kuvia, olen ilmeisesti sitten jotenkin hyvin visuaalinen tyyppi NÄÄS tai jotain. Sain myös kotitehtäviä, kuvien ja tunnelmien tulkintaa ja kirjoitusta. Huomenna aamupäivällä sitten pitäisi raahautua psykoterapeutille, kas sekin alkaisi taas nyt kesän jälkeen. Jos olo ei yhtäkkiä kehnone, ehkäpä pääsenkin. Ja torstaina alkaa uusi ryhmäjuttuhomma Romotkella. Paljon tekemistä yhtäkkiä.

Paras painua pehkuihin ennen kuin on liian myöhäistä. Unirytmikin saattaa tässä vihdoin korjaantua pikku hiljaa. Atsiu ja snif.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Penni ajatuksistasi.