torstai 13. syyskuuta 2012

Ghostly ghossip

Päätöksiä.


Asiat tulevat muuttumaan. Paljon. Se on kiinni vain ja ainoastaan minusta. En suostu tuhlaamaan elämääni näin! Ei enää kurjuudessa vellomista. Pois kaikki mikä tuhlaa minun kallisarvoista elämääni, ei enää kaikkia päiviä ruudun edessä! Kirjoitan blogia, mutten enää lue sataa muiden blogia. Jäin lukijaksi lemppareihin, poistin kaikki muut. Ei enää yökausia Tumblr:ssa kunnes rullasormi on kipeä. Pois paikallaan junnaaminen, istuminen, kuihtuminen. Pois aaveet ympäriltä. Pois negatiivinen energia.


Tilalle luovuus, mietiskely, eheytyminen ja vihdoin... Minä. MINÄ. Ei enää vertailua toisiin. Kutsun takaisin tarinat, elämänilon, ja Sigridin. Merkityksellisyyden.

Kukaan muu ei voi minua nostaa. Vain minä itse. Minä en enää tarraudu toisten elämiin.


Ja kun minä toukkaparka kuoriudun kotelostani sudenkorentona, kaikki on maagista.

4 kommenttia:

  1. Nyt kuulostaa tosi hyvältä <3 Hyvä juttu! Tosin en usko, että ihminen voi koskaan olla täysin sellainen ettei vertailisi itseään toisiin. Se on ihmiselle aivan luontaista. Tosin kohtuus tässäkin. Minunkin pitäisi yrittää päästä siitä eroon, mutta se on kyllä aivan hemmetin vaikeaa.

    Toivottavasti luet vielä blogeja, jotka inspiroivat :) Itse olen saanut niistä joskus voimaa ja apua, kun mieli on ollut maassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos vertaa aina itseään toisiin, yrittää kopioida ja elää toisten elämää, ei voi olla onnellinen. Nytpä yritän vihdoin tehdä jotain asialle. Kiitos kannustuksesta!

      Ja tokihan luen vielä niitä kaikkein inspiroivimpia blogeja, kuten Mustaa Pitsiä ;)

      Poista
  2. Todella kaunis asu ja rakastan noita hiuksiasi!Onnea matkalle uuteen ja ihmeelliseen!

    VastaaPoista

Penni ajatuksistasi.