keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Pinkin hiirulin seikkailut, osa 2

Kuvasin aika paljon näitä kuvia silloin viime yönä, enkä tiedä mitä muutakaan postata, mutta haluan silti postata, joten tässä:









Tämä on taas näitä öitä. Minun pitäisi olla jo nukkumassa, ja oikeastaan haluaisinkin nukkua kunnon yöunet, muttakun... ei sitten kuitenkaan. Huomenna kahdeltatoista on oltava psykoterapiassa, ja maksettava on, menin tai en. Joten kannattaa tietysti mieluummin olla siellä prkl. Pelkään, että jos en nuku, en pääse lähtemään. Haluaisin olla siellä skarppina, herätä yhdeksältä, laittautua rauhassa. Haluan myös valvoa, koska valvominen on etuoikeus ja jostain kumman syystä kivaa. Minun ei tarvitse nukkua joka yö kymmenestä kuuteen, minun ei tarvitse olla joka päivä töissä kahdeksasta neljään (vielä ainakaan), ja siksi olen etuoikeutettu.

Sain myös kummallisen halun askarrella jotain yön ratoksi. Yritin löytää vanhoja suojalaseja tuunattavaksi, mutta taisin jo aikoja sitten viedä ne varastoon isän luo pois nurkista tilaa viemästä. Nyt kun vihdoin olisi jonkinlaista halua tehdä niille jotain, ne eivät olekaan täällä. En sentään heittänyt roskiin, en taida koskaan heittää mitään roskiin. Hobiteilla on sopiva sana, mathom, jokin hieno ja hyödytön esine, jota ei raaski heittää poiskaan. Minulla taitaa olla sellaisia aika monta. Mitähän muuta voisin alkaa räpeltämään tässä?

Haluan joskus reiveihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Penni ajatuksistasi.