perjantai 25. tammikuuta 2013

Naapurissa huudetaan "MAALI!"

Kun pakkanen kiristyy, huuleni näyttävät usein tältä:


Mikään huulirasva ei tunnu auttavan.

En muistaakseni koskaan maininnut siitä, kun löysin jo pari kuukautta sitten huuto.netistä hupparin, josta olin haaveillut kauan aikaa. Nyt vain on niin, että käytän kovin harvoin huppareita, ne ovat yleensä enemmän housujen kanssa sopivia, enkä ole enää aikoihin käyttänyt housuja juuri lainkaan. Tuossa eilen torstaina kaivoin unelmahupparin kaapista kuntoutukseen lähtiessäni.

Meneehän se hametyylissäkin.

Poneja!
Sain idean käydä tarkistamassa, vieläkö ne näyttävät Hobittia. Ja olihan sitä pienessä salissa vielä, joten varasin lipun ja menin muutamaksi tunniksi emon kämpälle odottelemaan. Siellä on iso kokovartalopeili, minulla ei ole vieläkään. Äiti oli töissä, mutta minulla on avain, joten otin päikkärit ihan rauhassa. Olin tuumiskellut joulusta asti, että tahtoisin käydä katsomassa Hobitin uudestaan. Onneksi sain käytyä, vaikkakin sitten yksin.



Olen myös haaveillut melko kauan tatuoinneista peukaloihin. Jotain pientä ja yksinkertaista. Kunhan riipustelin nyt jotain, en ajatellut ankhia ja pentagrammia kuitenkaan ottaa.

Pohtikaa miten otin kuvan ilman käsiä!

Riesa on ollut vähän levottomampi muutamana päivänä. Se on pitänyt minua hereillä öisin riehumalla tavallista enemmän. Tulin siihen tulokseen, että se on vain tylsistynyt. Ja samassa tajusin, etten hengaile sen kanssa tarpeeksi, joten otin tänä iltana asiakseni istuskella sen kanssa lattialla, jutella sen kanssa ja leikkiä. Ehkä tänä yönä se tulee taas tyynyn viereen kehräämään.


Minulle tuli postissa tällä viikolla pieni ihmissudenpentu, roar! Howleen 14v.

Toinen korva on lurpallaan.


Ihmissusiperhe on obsessioni. Nyt kun minulla vihdoin on Howleen, se tarkoittaa sitä, että seuraavaksi pitää metsästää isoveli Clawd... Mutta koska aloitin nyt sen ostolakon, katsotaan sitä joskus myöhemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Penni ajatuksistasi.