sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Autumn

Olen tässä vähän niinkuin kaihoten mietiskellyt syksyä. Kuuntelen Blackmore's Nightia joka mielestäni on juuri täydellistä syksymusiikkia, muistelen pilkkopimeitä iltoja. Kumisaappaat, tuulitakki, kynsikkäät, sormia palelee, märkää ja ruskeaa, sieniä, nuotio mustassa yössä. Syksyiset kalareissut. Marjoja notkuvat vadelma- ja mustaviinimarjapuskat.


Itse asiassa Blackmore's Night on nyt tänä iltana ollut niin ihanaa kuunneltavaa, että olen tanssinut itkien onnesta. Ja erityisesti tämä kappale.

Miten se nyt maaliskuussa alkoi niin syksy vetämään puoleensa, en tuota tiedä. Mutta olen aina tykännyt kovasti juuri keväästä ja syksystä. Sekä erityisen paljon syksyisistä kuvista.










Mothmouth
Ja tämä on yksi lempparikuvistani ikinä.
En oikein osaa sanoa miksi.

Jokaisella on tietysti oikeus ärsyyntyä syksypuheista näin kevään korvilla, mutta minua miellyttää kovin. Ei sillä, että toivoisin kevään ja kesän olevan jo ohi ja syksyn tulevan, mutta on sitä välillä mukava mietiskellä.

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ♥ Tykkään itsekin syksystä enemmän kun tästä alkukeväästä, koska kärsin kevätmasiksesta, ja muutenkin jotenkin, pelkkää lunta ja loskaa joka puolella eikä vielä aikoihin näy mitään vihreää saati muutakaan väriä missään x__x Oodi syksylle! :D

    VastaaPoista
  2. Olen kyllä ollut nyt ihan onnessani keväästäkin, ja kevättalvikin on minusta ihanaa aikaa, kun pääsee pilkkimäänkin ja kaikkea... Mutta jotenkin syksy vain on niin tunnelmallinen, syksyinen metsä voisi olla sielunmaisemani. Kevätmasis on kyllä usein mullakin, ei ole vielä tänä vuonna iskenyt. Kevätmania ehkä ennemmin. Voimia, ei ole pitkä matka vihreyteen!

    VastaaPoista
  3. Oih, syksy <3 Ehdottomasti suosikki vuoden aikani :) Mä itse en tykkää ollenkaan keväästä... se saisi mennä minun puolesta nopsaa ohi ja tulla kesä ja syksy nopeasti <3 :D

    VastaaPoista
  4. Minusta jokaisessa vuodenajassa on ihanat ja kurjat puolensa ^^ Diplomaattinen kommentti :D

    VastaaPoista

Penni ajatuksistasi.