perjantai 15. maaliskuuta 2013

Ennui

Tällä viikolla ostin minikokoisen vesimelonin ihan vain siksi, että kaupassa oli minikokoisia vesimeloneja. En voi väittää katuvani ostopäätöstä. Tällä viikolla sain viimeinkin pienen haavan sormeeni, joten saatoin avata paketillisen My Little Pony -laastareita. Nyt keskisormessa komeilee Applejack. Tällä viikolla olin ensimmäistä kertaa ompelupajalla, siellä oli vallan tylsää. Tällä viikolla en ole ostanut lainkaan karkkia tai muuta namia, sen sijaan olen makeannälkään syönyt kreikkalaista jugurttia kuningatarhillon kanssa, tai appelsiinia, tai melonia, tai juonut vain sokeritonta mehua. Tällä viikolla löysin piiiiitkästä aikaa kirpparilta ponin. Se oli se iänikuinen Pony Bride, mutta kaipasin sattumoisin juuri sitä. Minulla oli yksi lapsena, serkuilta saatu, sellainen jolta koira oli syönyt korvan jne, ja muutama vuosi sitten kustomoin sen. Kaipasin uutta, parempikuntoista tilalle. Nytpä löysin, hähää. Minulla on sille se huntu, mutta kakku puuttuu ja muistan, että se sormuskin minulla oli joskus, mutta se nyt on herkkä katoamaan. Olen ihan varma, että kampa on kyllä tallessa jossain.



Tällä viikolla tiistaina sain aika paljon ihan käsittämättömän huonoja kuvia casual loleilustani.




Tällä viikolla olen hankkinut kynsilakkoja. Aika monta.


Minulla ei ole ikinä ennen ollut tavallista tylsää mustaa.
Ei tuo vasemmanpuoleinen oikeasti ole pelkkää mustaa, se kimaltelee kauniisti violettina.
Tällä viikolla ostin itselleni pelin. Se on harvinaislaatuinen tapahtuma se. Mutta koska olen vähän niinkuin suunnitellut hankkivani tuon itselleni jo niin kauan, päätin sen vihdoin tehdä.


Olen taas Kiinan keisarinna, mutta tällä kertaa varsin sotaisa. Strategiapelit ovat minun juttuni. Tänä iltana katsoin Black Swanin luullakseni kolmannen kerran. Imeydyin niin täysin leffaan mukaan, etten ollut lainkaan tietoinen ympärilläni olevasta maailmasta ja sitten elokuvan jälkeen vain ihmettelin kaaosta, jonka kisu oli sillä välin saanut aikaan huomaamattani. Veli pyysi, että leipoisin sahramipullia, joita tein viime jouluna, koska sillä nyt alkoi tekemään niitä mieli. Viikonloppuna mennään iskälään, taidan siellä leipoa, vaikka ovatkin joulupullia. Kello on kohta jo kolme perjantaiaamuna, eli tänään on karkkipäivä! Vihdoinkin!

Löysin myös aivan upeita taideteoksia. John Atkinson Grimshaw, 1836 - 1893. Nuo pilvet, ja kuu, ja puut, ja katu...


3 kommenttia:

  1. Jos on vaihtoehtoina luin, jees, huoh ja hali niin annan aina halin :) *halaa*

    Ja oi, uus peli! :o Harmi kun nykyään kaikki pelit vaatii niin hirmu hyvän koneen ja itellä on ihan surkee, mrrh. Mut toi tunne on mahtava, kun pääsee tutustumaan (ja uppoutumaan täysin) uuteen peliin.

    Mukavaa päivää ja kerrohan onko hyvä toi Civilization :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on muksuna ollut toi Pony Bride, mutta se oli hävinnyt muiden ponien joukosta, mitkä löysin pari vuotta sitten. Ainakin kakku, ja varmaan se huntukin oli vielä tallella äidin luona jossain, mutta poni on pöllitty!

    VastaaPoista
  3. Prince: Jee, haleja! ^^ Civi on niitä harvoja pelejä, joita miekin jaksan pelata ihan urakallakin välillä. Tuota vitosta pelasin taannoin toisen koneella, ja tykästyin, niin piti sitten hankkia oma. Miss Chaos suosittelee *peukku*

    henni: Pony Bride taitaa olla sellanen perussetti, joka löytyi joskus melkein kaikilta. Paljon hyviä muistoja siis <3 Olisin kyllä ite harmissani, jos jotain tärkeitä vanhoja leluja, erityisesti poneja olis kadonnut jossain vaiheessa.

    VastaaPoista

Penni ajatuksistasi.