perjantai 19. huhtikuuta 2013

TURHAA, AIVAN TURRRHAAAA

Aamulla anivarhain, kun ikkunasta näkyi hurjana tuulessa lepattavia lippuja ja melko kiivasta vesisadetta, tulin siihen tulokseen, että jos tällä säällä ei kuulu istua parvekkeella homssuisen näköisenä mustan teen ja sätkän kanssa, niin en tiedä, millä säällä sitten. Olin polttanut syöpäkääryleen viimeksi viikkokausia sitten, omistan niitä vain tunnelman vuoksi. Pitäkää vaikka pöpinä. Ja miksi olin aamulla anivarhain - viiden aikoihin - katselemassa ikkunasta ulos? Tietysti siksi, että olen niin hölmö. Taas oli pakko valvoa koko yö ja päivä, muttakun minä vain en osaa ihmisten unirytmiä, saan sen aina kiinni kovan yrittämisen jälkeen, ja sitten se murenee pikku hiljaa, sitten yhtäkkiä valvon koko yön, tämä päivä on taas ollut tällainen. Ajatus ei kulje, jutskasin toimintaterapeutin kanssa puhelimessa puoli tuntia nukkumisesta, eikä minulla ole oikeastaan hajuakaan, mitä me oikein juttelimme. Minun piti lämmittää tänään sauna, mutta sen sijaan olen lakkaillut nukkejen kynsiä, kuunnellut kasarihittejä ja bläkkistä ja goottirokkia, ja itse asiassa tarkemmin ajatellen ei minulla oikeastaan ole paljon muistikuvia koko päivästä, en tiedä mitä olen tehnyt viimeiset 12 tuntia. Tuijottanut eteeni ja hihitellyt kai.


Katsoin eilen illalla sellaisen klassikon kuin Silence of the Lambs. Tämä on siitä merkittävä tapahtuma, että olen ehkä luullakseni nähnyt ainakin osittain sen joskus keskiajalla, enkä muistanut mitään. Järisyttävä aukko sivistyksessä, ja taas paikattu! Popparit maistuivat eltaantuneilta. Tänään ei pyöri leffa, painun tästä nukkumaan aivan näillä minuuteilla.


Vaan täytyyhän minun julkaista maailman turhin video, kun se kerran on kuvattukin.


4 kommenttia:

  1. Voi että, toi videos on aivan mahtava! :) Paitsi ampumiskohtaus oli pelottava, tunsin jo oikein kuinka luodit osuivat muhun =( *katsoo veristä paitaansa*

    Lisäks musta on hienoo, et kuuntelet bläkkistä :o Black metallin kuuntelijat on minusta aina olleet sellaisia "oman tiensä kulkijoita", joita arvostan :) Hassua, mut niin se on.

    Niin ja näin uudemmasta postista, et sulla on paha olla =( Voimia sinne *halaa*

    VastaaPoista
  2. Kiitos Prince mukavasta kommentista! ^^ Eilen oli aika kurja, mutta tänään ei enää jaksa murehtia. Kiitos haleistakin, kyllä ne virtuaalisinakin toimii!

    ÄÄÄÄ anteeksi kun ammuin sinut, elä kuole! Höpsöjä videoita on joskus ihan hauska tehdä :D

    Bläkkis on mulle hirveän tärkeää, siitä tulee kotoisa olo, ja se kumma kyllä muistuttaa lapsuudesta, ja siihen on aina mukava palata. Hauskaa, että arvostat.

    VastaaPoista
  3. tuota videota oli kiva kattoa :)

    VastaaPoista

Penni ajatuksistasi.