maanantai 10. helmikuuta 2014

It's a small world and it smells bad



oo1

oo2

oo3




oo5

Yhden värinpoiston jälkeen tukka on juuresta ikävän keltainen, latvoja ei vaalennettu. Värinpoistosta on jo... kai viikko tai melkein kaksi, ja latvojen vihreyskin on enää hädin tuskin havaittavissa. Pitäisi työntää uusi vaalennus päähän, projekti on jääny jumittamaan kurjaan vaiheeseen. Ei yhtään mukava olla tämän tukan kanssa. En ole koskaan pahemmin harrastanut pipoja, mutta nyt ne ovat kummasti alkaneet miellyttää, kun tukka ahdistaa.


oo4


Minulla oli tämä kristalli odottelemassa inspistä kuukausikaupalla, kunnes sain tehtyä siitä kaulakorun. Rautalankaa ja pieni Kuu, simppeliä ja sievää.

Saattaisi minulla olla jotain kerrottavaakin. En tiedä. Olen savusaunonut ja kaivellut lumionkaloa Haltiapojan kanssa ja leiponut marjapiirakkaa ja syönyt ihan liikaa karkkia ja mietiskellyt paljon asioita ja jutskaillut puhelimessa Tärkeistä Asioista M:n kanssa ja sen sellaista. En ole pitkiin aikoihin ottanut mitään videotakaan. Blogger ei enää suostu yhteistyöhön juutupen kanssa, joten ei oikein innosta. En tiedä olisiko minulla sittenkään mitään kerrottavaa.

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos! Tykkään siitä itsekin, sillä on ihan erityinen merkitys minulle ^^

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos! Äiti teki joululahjaksi, ostin vielä pitsiä ja käskin ommella reunoihin ekstrasöpöydeksi! <3

      Poista

Penni ajatuksistasi.