keskiviikko 28. syyskuuta 2016

BLARGH I'M DEAD

Unohdin vallan nämä kuvat. Olin taannoin zombie walkissa! En ole koskaan ennen tehnyt mitään zombiemeikkejä, mutta se olikin aika hauskaa. Walkin teemana oli joulu, yllätys yllätys, kaiken pitää aina olla jouluteemaista Rovaniemellä. Onneksi omistan edes sen yhden ainoan punaisen mekon.

Minua meinasi ensin ahdistaa niin, etten uskalla lähteä, vaan sain kuin sainkin mentyä. Ja hyvä niin. Tirippi rohkaisi lähtemään, ja otti kuviakin sitten.















Töntöntöö.


Ulkona ennen raahustamaan lähtöä läträttiin vielä vähän tekoverelläkin.

Seuraavat kuvat löysin fbstä.





Voisin mennä ensi vuonnakin, jos järjestävät!

Ja tällaisen videonkin löysin. 3d-asetuksen saa pois päältä.


Zombiewalk liittyi Rovaniemiviikkoon, ja sinä viikonloppuna olivat myös ne kansainväliset suurmarkkinat. Kävin markkinoilla neljänä päivänä. Torstaina olin yksin ja joku hyypiö lähti seuraamaan minua hyiiii. Mutta eksytin sen! Perjantaina olin kamujen kanssa. Lauantaina olin zombina. Sunnuntaina näin Elinaa! Oli niin tapahtumarikas viikonloppu että olin poikki ainakin viikon sen jälkeen.

Nyt olen taas poikki, ehkä tulossa kipeäksi? Joka ikistä lihasta ja niveltä kolottaa omituisesti, silmiäkin. Keuhkoja kolottaa. Päätä kolottaa. Väsyttää. En jaksanut illalla tehdä mitään joten makasin sängyssä valvomassa kisun unta tuijottaen. Nukuin silti varmaan kymmenen tuntia.

Au. Kurja olo. Onko pakko ottaa taas särkylääke?


1 kommentti:

Penni ajatuksistasi.