keskiviikko 10. syyskuuta 2014

It puts a chill

Nopea jonkinlainen asupostaus taas. Joojoo, pitäisi olla nukkumassa, jo aikoja sitten.

Kuvat ovat perjantailta, olin lähdössä junalle, Rovaniemelle, iskälään, maalle.


DSCN1352

DSCN1368

DSCN1390

DSCN1399


Onneksi on taas syksy ja viileää (tai no, ei nyt kovin viileää vielä), ihan samettikeli.


Nukuin kyllä päikkärit iltapäivästä, ehkä ei ole ihan niin kamalaa, että valvon näin myöhään. Vai mitä? Hngh, minulla on ollut muutenkin vaikeuksia päästä aamulla oikeaan aikaan kouluun...

Mutta ainakin olen saanut melko paljon aikaiseksi taulun kanssa. Aloitimme uutta viime viikolla, tosin en ehtinyt vielä maalaamaan asti, koska valmistelin pohjaa. Nyt olin maanantain poissa, siellä pohjoisessa. Tänään (eilen) tiistaina pääsin aloittamaan, mutta mallimme olikin sairaana, joten jouduin maalaamaan viimeviikkoisen luonnokseni pohjalta. Päätinkin tehdä taulusta sitten aika tavalla erilaisen kuin luokkaan rakennettu asetelma oli, halusin rikkaita värejä ja eksotiikkaa, joten menin sitten niillä. Ja sain varsin paljon aikaiseksi, vaikka ehdin välillä lukea kirjaakin sun muuta. Toivon mukaan pääsen aamulla ajoissa kouluun, ja maali on ehtinyt kuivua sen verran, että pystyn jatkamaan. Hoppuhan tuon taulun kanssa tavallaan on, koska vain tämä viikko aikaa, ensi viikolla ryhmämme siirtyy maalauksesta grafiikkaan.


Ja ensimmäinen kritiikkitehtävä on minulla yhä aloittamatta, se pitää olla ensi viikolla valmis.



Niin ja sellainen juttu vielä... Tuo viime postauksen siili, auton alle jäänyt lättänä parka, jota en voinut ottaa mukaan. No, eräänä päivänä otin kouluun mukaan linkkuveitsen ja kumihanskat, ja koulun jälkeen hiippailin paikalle, ja vein haisulilta yhden tassun. Olisin halunnut ottaa ruumiin ja haudata sen johonkin, mutta en tiennyt mihin, eikä minulla ole lapioakaan. Mutta nyt minulla on piskuinen tassu kuivumassa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Penni ajatuksistasi.