maanantai 9. helmikuuta 2015

I've come to realize this is gone tomorrow

Peikkotytön peikkohommia. Kuvat kai viime viikolta tai sitä edelliseltä.



gn1


gn2


gn3


gn4


gn5


gn6


gn7




Saha antoi minulle nämä haalarit. Ihan hemmetin hienot.




Aina vain palelee ja on nälkä, kehoni huutaa sokeria, addikti kun olen. Aamulla oli ihan super hankalaa lähteä kouluun, ensinnä sen takia, kun oli niin vaikea päästä ylös, ja sitten istuin kauan aikaa ahdistumassa ajatuksesta, että olen niin ruma, etten ikimaailmassa voi poistua asunnostani. Pääsin kumminkin lopulta kouluun. Sain hommia tehtyä. Kaiversin mustaksi lakattuun koivuvaneriin kuvaa.


20150209_134104


Kesken on vielä kisu, mutta otin siitä keskeneräisenä pari työvedosta huvikseni. Huomenna kaiverran taustahomman ja otan lisää vedoksia. Kuvassa siis se laatta.



Kuumaa soppaa ja toinen neulepaita, joko lämpenen.

6 kommenttia:

  1. 4. kuva on ihan tajuttoman upea.. olet kaunis kaunis ihminen. :)

    VastaaPoista
  2. upea tuo tekemäsi kuva *_______*!!! ja haalarit! ja SINÄ ♥!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! Olen oikeastaan aika ylpeä tuosta, huomaan tässä, kuinka pikku hiljaa taidot karttuu ^^
      Aivan mahtavat haalarit, mutta vähän hankala käyttää, eivät ehkä mulle ominaisinta tyyliä :D Pakko silti käyttää! Ja toinenkin kiitos piip <3

      Poista
  3. Ihana haalarijuttu! <3 Ja et sie suinkaan ruma ole, tosi lutuinen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmillisesti haalarit peittää minun Summoning-topin, super uskottava black metal -tonttu! \,,/

      Ei mulla kovin usein nykyään tule tuommoinen rumuuskohtaus, mutta silloin tällöin :/ Kiitos <3

      Poista

Penni ajatuksistasi.